joi, 4 decembrie 2008

Cald afara = chef de viata...

Am o stare minunata si din lipsa de persoane prin jurul meu ascult tare Natasha Beningfield  (e prietena mea si a Andreei -> copilul model si f destept) si cant si din cand in cand ma mai ridic de pe scaun sa dansez. Ieri a postat Claudia care la inceput era intr-o super stare de buna dispozitie care din pacate s-a pierdut pe drum si simt ca si a mea ar putea avea acelasi final. App, Clau, si tu ar trebui sa iubesti iarna datorita lipsei tantarilor ce in sfarsit nu mai bazaie, cum ti-am repetat in nenumarate randuri.

Inceputul e poate plictisitor asa ca trecem la chestii ceva mai misto. Am fost la film 3D, "Calatorie spre centrul pamantului" (am zis ca scriu despre asta din week-end, deci unii stiu deja povestea) si a fost foarte tare. Erau gata sa ma manance dinozaurii, monstrii apelor sa-mi inghita capul si puful de papadie sa-mi intre in urechi si astfel sa fac nu stiu ce chestie de care mi-era frica in copilarie. Pana la urma am scapat si am iesit din sala inainte de a fi lovita de diamantele imense din genericul de final, pe care le-as fi luat cu drag acasa, dar ulterior am aflat ca se poarta doar diamantele slefuite puse eventual pe un suport de Aur sau Ag. Oricum, seara a fost minunata, si pt asta ii multumesc lu' Kanti (La Multi Ani!) ce a avut aceasta geniala idee  si lu' mami ce mi-a suportat tipetele de genu "Mami, nu lasa monstri sa ma manance!"

In ultimul timp am constientizat ca ma port prosteste, ca un copil de "gradi" ceea ce e destul de ciudat tinand cont ca inainte eram ceva mai realista si mai cu picioarele pe pamant. Acum sunt intr-o stare atat de buna incat nu ma deranjeaza alintarea mea din ultimul timp tinand cont ca puteam fi mai rau. Sunt persoane care  din pacate, sunt permanent in aceasta stare si nici nu constientizeaza. Si e destul de rau pt ca cei care sunt nevoiti sa le suporte pot atinge un prag maxim de enervare astfel incat, la sfarsitul liceului cand se vor simti eliberati de aceste persoane numite de ei "stres permanent" vor ramane cu sechele si vor fi marcati pe viata ("persoane" poate fi luat si la singular). Iti compatimesc viata actuala, draga "fost gazduitor de post-uri pe blogul tau" dar zambeste ar fi putut fi mai rau. Tu vei scapa si vei trece peste, dar peste altii timpul va trece fara urmari sau semne de schimbare.

In ultimul timp nu prea am avut chef de nimic in schimb a mea prietena, Clau, e intr-o stare minunata de cand a inceput scoala si trebuie sa-i multumesc pt asta si sa-i spun ca eu o apreciez  chiar daca unora li se pare modul ei de a se manifesta putin cam ciudat ( ce-i drept bate din palme cam mult, dar intr-un mod f placut). Deci, Clau, nu vorbesti prea tare si nici nu razi prea mult, esti doar TU... Pt a continua cu prietenii, pt ca tot se apropie Craciunul, Noro, copil plin de "gesturi", reuseste deasemenea sa ma scoata dintr-o stare de plictiseala si amorteala ce imi este binecunoscuta in ultimul timp, intr-un mod original, enervandu-ma. Pt asta ii multumesc dar sper ca de acum incolo va fi avea mai multa grija de nervii mei, pt ca, asa cum spuneam mai demult, sistemul meu nervos nu e chiar in cea mai buna forma.

Ceilalti dragi prieteni, nu fiti suparati, aveti parte de toata dragostea mea, si in curand va veti regasi pe paginile acestui blog pt ca-mi sunteti dragi. (Nu stiu ce-i cu mine, dar azi ma simt plina de iubire)

PS 1: Cred ca-s fericita deoarece Carlos din Desperate Housewives isi recapata vederea.

PS 2: Sorina, sper sa te faci bine, iar  tu Angela (chiar daca nu citesti blogu) sa-ti faci vaccinu' de cancer de col uterin sau daca nu sa mi-l dai mie.

PS 3: Vreau si eu un prieten imaginar ca a fost 30 Noiembrie si nu am avut cui spune "La multi ani!"

6 comentarii:

Anonim spunea...

si totusi...ma intreb...care e mai stresanta?cea cu vocea stridenta sau cea cu prietenul imaginar care vorbeste mult si prost?:-?treaba e ca amandurora iti vine sa le faci acelasi lucru:sa le dai cu capul de pereti sau(pt cei mai putin belicosi)-sa le spui cat de imbecile sunt(cu toate ca asta ar duce la bocete si dramatisme-de'aia ma si abtin profund)...hmmmmm...va urma...

Cami & Clau spunea...

nu credeam k vor incepe toti frustratii/frustratele sa trimita comentarii.dar taaare mult as vrea sa te vad cum o "dai cu capul de pereti"pe tipa cu vocea stridenta.ar fi o mare placere macar sa ii spui in fata parerea ta..daca ai avea tupeul.dar cum cu siguranta iti place sa traiesti in anonimat..asta e..ramai in turma draga/dragul meu.

Anonim spunea...

:)) mdeah...confuzia s'a creat...frustrarea,crede'ma,camitzu,nu exista...iar piuitoarea la care ma refeream e o entitate care chiar...PIUIE!!!nu claudia!!!
capisci?:P
a....si parerea a fost spusa...de multe ori...in zadar...si ca sa ma explic in continuare ca tot n'am ce face,anonimatul e mai interesant ca'si mai storc unii creierul intrebandu'se "cine o fi nenorocitul ala?":P

Cami & Clau spunea...

nu era camitzu in acel comm...ci fata cu voce stridenta,dar care nu "piuie".ramane insa valabila partea cu datul cu capul de pereti.tot sunt dornica sa o vad :D

Anonim spunea...

eh...daca erai atenta la majoratul sorinei,ai fi prins partea cu datul de pamant ca asa s'a nimerit.
io shie sa'ti fac? acum nu mai are farmec ca nu pot sa spun ca ma scoate din sarite cum a facut'o atunci:-??
plus ca...:-j nu se mai merita in cazul asta

Anonim spunea...

mai fetelor, voi "aveti timp sa pierdeti timpul" ? >:) :))) sunteti tari... :*