luni, 24 noiembrie 2008

INCEPUT...

Ne-am facut blog... Eu si Claudia am decis sa nu mai lenevim degeaba sau sa scriem tampenii pe blogul lui Edi caruia ii multumesc ca m-a lasat sa-i incarc blogul cu "Ganduri" si "Chestii", si am hotarat dintr-odata sa scriem pe propriul nostru blog. El se numeste "Tico si Super frana" pt ca in acest moment masinile fac parte din viata nostra mai mult decat ar trebui. Stiu, o sa ziceti ca ne-am facut blog pt ca e cool dar de fapt e un blog de plictiseala si lene in care poti sa mai scrii din cand in cand. Deci, dragii mei, daca va ganditi ca am criticat statul pe mess, si commenturile pe hi5 cand eu ma ocup de tampenii asemanatoare, aveti dreptate. Oricum, cand sunteti la calculator si sorbiti lenes din cafea puteti totusi citi blogul nostru ce speram ca va cuprinde chestii sincere, uneori amuzante, lucruri deprimante sau doar chestii banale si plictisitoare. Problema ar fi, ca ne-am facut blog de vreo saptamana si nu am scris nimic. Asa ca, inspiratie, esti binevenita, te rog viziteaza-ne si ajuta-ne sa scriem orice pt a reusi sa facem cat mai multi vizitatori sa avem si noi cum sa traim in facultate. Dragii mei(cred ca o sa zic des asta) va rog cititi si iertati toate tampeniile pe care le scriem, si spuneti-va parerea despre orice subiect scris ca daca nu, ma rog eu de voi sa dati comment sau le zic celor care chiar se pricep la milogeala sa va zica.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Am auzit ca-ti merge bine dusul de la tico.
Stiu ca in tico-ul iti incap toate facilitatile unui hotel de 5(cinci) stele.
Cea pe care o inebunesti zilnic, diriga ta iubita si indispensabila

Anonim spunea...

dar parca era "ticozaur"....nui asa?

Anonim spunea...

tu si caplea...ati hotrat sa va faceti blog...frumoase mai sunt posturile claudiei..felicitari amandurora!