joi, 27 noiembrie 2008

Evenimente locale...

In ultimul timp toata lumea vorbeste despre cocalari, pitzipoance, brailence si alte chestii asemanatoare...Inteleg eu ca exista oameni inspirati care stiu sa faca mistouri pe aceasta tema si o fac chiar bine, dar unii, saracii, habar nu au despre ce vorbesc.

Asa e si cazul unui ramnicean de-al nostru care s-a gandit el sa faca filmulet pe youtube cu toti "cocalarii" din Rm. Dragul meu, tu nu vezi paiul din ochiul tau si-i vezi pe altii? In primu' rand, ar trebui sa scrii corect gramatical(se vede ca te chinuiai sa te prinzi unde sa pui cratime dar verbul "a sti" la imperfect, a 2-a plural este "stiati" fara cratima). Si tot tu, dragul meu, ai commenturi fortate la majoritatea pozelor. Tot filmuletu tau s-a rezumat la cum se uita "cocalarii" la cu totul altceva decat la aparatu' foto, cum au ochelari chiar daca nu e soare ( app, ochelarii de soare nu tin de lumina puternica de afara - it's all about fashion darlin' - chiar daca ochelarii din filmuletul tau erau de-a dreptul neinspirati) si un comment de-a dreptul idiot la unu care saracu statea in poarta, la fotbal si avea tricoul murdar de noroi. Concluzia ta a fost ca ala nu are Dero sa se spele si ca e un cocalar. E penibil sa gandesti ca un biet portar trebuie sa fie imaculat cand ala se arunca dupa minge pe iarba, dar ce stiu eu, poate sunt doar o cocalara caci stau pe pietre si ma murdaresc si pt ca ma sprijin de pereti si ma fac toata numai var. Si stii ce, cand mi se intampla asta, nu fug repede acasa sa-mi spal hainele. Incredibil, nu?

Nu-ti face griji ca in viitor o sa ajungi si tu sa bei, si sa petreci, asa elev cum esti, poate vei fuma si-ti vei face poze cu tigara in gura, poate vei avea niste cearcane imense si vei purta ochelari. Timpul nu e pierdut...Din pacate esti doar a 9-a si ti-ai pus cam multa lume in cap. Imi pare sincer rau pt tine ca poate tu nu ai intentii asa rele dar tactic ai jucat gresit dragul meu (deja ma simt apropiata de tine, nu stiu ce e cu mine).

Chiar daca eu cunosc cam 5% din persoanele din clip, unii chiar nu meritau sa fie pe acolo se pare si ceilalti oricum nu se vor schimba din cauza unui filmulet tampit.

Cz: Tu, cel care respecti toata echipa onix (formularea ta de la inceput mi s-a parut tipica unui cocalar) ar trebui sa te CHILL si sa te gandesti mai mult la sanatatea ta decat a altora.

PS  1: poate mai fac si eu macar 3 vizitatori de la postu asta ca vad ca e in voga subiectul acum 

PS 2: si-a facut andrei blog si el are deja o groaza de vizitatori dar deja m-am obisnuit cu ideea

Nopte buna...CAMI

4 comentarii:

Anonim spunea...

adevarul e k acel atat de "controversat" filmulet e doar rodul imaginatiei...frustrarii si invidiei unu COCAlar(k sa ne apropiem de textele folosite de el)patetic ,penibil,neinspirat.asta te caracterizeaza.intre timp poate faci un filmulet si cu pitzipoance...poate imi vad poza cu un comm"foloseste dero impotriva petelor de creta"...

Anonim spunea...

totusi..chiar am fost amuzat de filmulet..si de unele persoane care au aparut acolo:)
ah..ms de precizarea facuta la adresa mea:P

Anonim spunea...

nu puteai s`o spui mai bine ;))

topdisaster spunea...

nu stiu de ce s-a facut filmuletul asta dar banuiesc ca cel care l-a facut crede ca e o gluma si ca se vor amuza si cei ce sunt acolo...desi el nu stie ca a face un rapper,punker,rocker cocalar e o jignire...si pentru mine e o jignire foarte mare mai ales adusa in batjocura...cunosc multi din acel video si stiu ca nu-s cocalar inclusiv eu,care n-am ascultat in viata mea o manea si nici nu o sa ascult de acum incolo cat oi trai...acum sunt curios cum o sa se suporte din partea unora din film...50% aproximativ...